Promenad! :D

Gick en promenad med Jojo idag.
Mest bara gör att göra annat :P Det var jättehärligt, trots att det var lite insekter ute som Jojo tycker e jobbiga.
Jag till och med SPRANG! En applåd för det! *klapp klapp* Haha, nej, men det är inte kul att bara springa för att springa. Skittrist. Även om jag behöver träna upp konditionen.
Här kommer lite bilder från promenaden :)
Min häst är löös! xD
Tycker den här bilden blev skitfin. Trots att kameran på iPoden är skitkass. :P
Coco blev jätteglad när Jojo kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur går det med coco? :) hur långt har ni kommit? :) Har ni skrittat uppsuttet på henne mer?

Svar: Det går faktiskt bra, Anna :) Jag har skrittat och travat lite grann :)
Ida Wagnefors

2012-08-02 @ 18:21:56 / URL: http://annaborefur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0